Algemene gebruiksvoorwaarden

Adres Feestzaal Elsum
Dr. Peetersstraat 90
2440 Geel
Tel. nr. afspraken 0496 / 20.94.14
Rekeningnummer BE42 7333 0950 0354
Ondernemingsnummer BTW BE0629.293.141

Max. bezetting : 200 personen

Groepen met max. 60 personen kunnen eventueel ook gebruik maken van een kleiner zaaltje naast de kerk.
Reservatie en info via 0477 / 44.44.29

VOLLEDIG ROOKVERBOD IN HET GEBOUW !!!!


Huurprijzen : (inclusief BTW)

Opkuis is bijkomend te betalen aan € 20,00 per uur

€ 480,00 Feest op vrijdag of zaterdag of feestdag
€ 350,00 Babyborrel, quiz op zaterdag
€ 320,00 Feest op zondag t.e.m. donderdag
€ 250,00 Babyborrel op zondag
€ 170,00 Koffietafel, vergaderingen, presentaties  

Bijkomende kosten

Partytafels 12 stuks zonder tafelhoes gratis
Partytafels 12 stuks met tafelhoes € 8,00 / stuk (worden door ons gereinigd)
Vullen friteuses 2 stuks   € 35,00 / stuk
Handdoeken en schoteldoeken     € 0,50 / stuk (worden door ons gewassen)

Voorwaarden

- Huurder kan vrij een kok of traiteur kiezen.
- Alle dranken zijn verplicht van de zaal af te nemen. Wanneer deze voorwaarde niet wordt nageleefd wordt er een forfaitaire boete van € 500,00 opgelegd.
- Bij het gebruik van wijn en/of cava wordt het nodige aantal bakken met glazen klaargezet. Deze glazen moeten terug per soort en omgekeerd in deze bakken geplaatst worden (wij zorgen voor de afwas).
- Voor een aangestoken vat rekenen we de prijs van het vat. Wordt het vat meegenomen dan wordt bijkomend ook de prijs van het leeggoed aangerekend, zijnde € 30,00.
- Koffie, suiker en melk zijn voorzien. Per percolator voor 70 tassen wordt € 30,00 aangerekend. Ook thee en citroencups zijn voorzien.
- DJ of orkest vrij te kiezen. Men is zelf verantwoordelijk voor de eventuele geluidsoverlast. De geluidsbegrenzer is verplicht te gebruiken. De huurder is ertoe verplicht zich in orde te stellen aan de geldende reglementering verbonden aan de aard van de activiteit.
- Achteraan in het magazijn staan, op karren, plooitafels en partytafels. Deze zijn vrij te gebruiken.

Huurder zorgt zelf voor

- schikking van de zaal
- afruimen en schoonmaken van tafels en stoelen na het feest
- alle gebruikt tafel- en keukengerei dient afgewassen te worden en teruggezet op de voorziene plaats (afwasmachine achteraan de keuken mag gebruikt worden)
- toog leeg en droog maken
- leeggoed sorteren
- afgewassen glazen van de toog op juiste plaats terugzetten.
- terugplaatsen van de eventueel gebruikte plooi- en/of partytafels op de voorziene karren.

Opruim keuken

Kok moet de keuken in onberispelijke staat achterlaten.
- fornuizen proper
- kookpotten leeg en proper
- koffiezettoestel proper
- bestek en keukengerei op de juiste plaats netjes opbergen

Gebruikstijden

- De zaal is beschikbaar van 9.00u tot de volgende morgen 6.00u.

Om het poetsen zo snel mogelijk na het evenement te laten plaatsvinden vragen wij dat de zaal om 6.00u :
- volledig leeg is
- de tafels en stoelen afgewassen
- alle versieringen en decoratie weg
- de eventuele muziekinstallatie van DJ of orkest opgehaald

De huurder is verantwoordelijk voor alle personen, bezoldigd of onbezoldigd, die werkzaam zijn tijdens de door de huurder georganiseerde activiteit.
De huurder is aansprakelijk voor alle schade, ongevallen, enz. die zich zouden kunnen voordoen naar aanleiding van de huur van de zaal en/of de door de huurder ingerichte activiteit. Hij vrijwaart de vzw Dekenaat Zuiderkempen voor alle mogelijke aanspraken die uit de activiteit voortvloeien.

Reservatie

- Na een eerste gesprek (via e-mail of telefonisch) en de daaropvolgende kennismaking op de locatie zelf kan de klant eventueel een optie nemen gedurende 2 weken. Deze wordt geannuleerd bij niet-bevestiging binnen deze periode.
- Bij akkoord kan de klant later een definitieve huurovereenkomst ondertekenen en binnen de 7 werkdagen een voorschot betalen via een overschrijving op het rekeningnummer bovenaan vermeldt. Bij eventuele annulatie wordt het voorschot terugbetaald tot 2 maanden vóór de activiteit. Bij latere annulatie wordt het voorschot niet terugbetaald.
- Er moet een waarborg betaald worden 1 maand vóór het evenement plaatsvind en dit ten bedrage van € 1000,00.
- Na het gebruik van de zaal wordt de eindafrekening opgestuurd. Deze moet binnen de termijn van 30 dagen vereffend worden. De waarborg wordt, na betaling van de volledige factuur (normale factuur + eventuele boete wanneer niet alles na afloop aanvaardbaar is achtergelaten), volledig teruggestort op uw rekening.
- De sleutel van de zaal zal opgehangen worden in de safe die zich bevindt naast de toegangsdeur. Er zal tijdig een code doorgestuurd worden waardoor de klant de safe zal kunnen openen. Na het evenement moet de sleutel terugbezorgd worden (deponeren in de brievenbus naast de toegangsdeur).

Praktische info

- Ter bescherming van de parketvloer is het gebruik van tuinkaarsen en dergelijke in de zaal niet toegestaan. Bij gebruik buiten kunnen er meerkosten zijn voor het eventueel verwijderen van het kaarsvet.
- Een springkasteel en/of ballenbad mag enkel buiten op het terras geplaatst worden.
- De parketvloer moet gevrijwaard blijven van vet- en/of watervlekken. Deze dienen onmiddellijk verwijderd te worden.
- Bij het verlaten van de zaal controleert de huurder of de achterdeur op slot is, de schuiframen gesloten zijn, het alarm aanstaat, het licht uit is en de gaskranen op 0 staan.
- Gelieve het meubilair te verplaatsen met de voorhanden zijnde stoel- en tafellift en op de juiste plaats neer te zetten. De bijgeplaatste plooi- en/of partytafels dienen na het evenement terug in het magazijn geplaatst te worden op de voorziene karren. Wegens het te grote gewicht is het verboden om met deze karren op de parketvloer te rijden.
- Het gebruik van kleefband is enkel toegelaten om versieringen aan te brengen. Bij het verwijderen van deze versieringen moet ook de kleefband verwijderd worden. Overtredingen zullen gesanctioneerd worden.
- Het is ten strengste verboden om nietjes en duimspijkers te gebruiken om versieringen op te hangen. Overtredingen zullen gesanctioneerd worden.